Polityka Prywatności
Podstawową ramę prawną przetwarzania danych osobowych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki. Prosimy również o regularne jej przeglądanie, bowiem może ulec zmianie.
Niniejsza polityka opisuje w jaki sposób Dobre Idee Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy al. Karkonoskiej 10/102 pozyskuje, przetwarza i wykorzystuje Państwa dane osobowe podczas korzystania i dostarczania oferowanych usług.
Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Dobre Idee Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy al. Karkonoskiej 10/102 (KRS 0000624359, REGON: 364763598, NIP: 8992792763).
W celu wyrażenia woli cofnięcia zgód, wnoszenia sprzeciwów, kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz innych spraw związanych z danymi osobowymi prosimy o kontakt:
Osobisty w siedzibie spółki we Wrocławiu przy al. Karkonoskiej 10/102
E-mail: biuro@akuratne.pl
Adres pocztowy: Dobre Idee Sp. z o.o., al. Karkonoska 10/102 53-015 Wrocław
Telefoniczny: tel. 531-844-459
Jakie dane osobowe gromadzimy?
Ze względu na charakter naszych usług gromadzimy następujące Dane osobowe:
Dane kontaktowe (imiona i nazwisko, adres zameldowania/zamieszkania, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, a także inne dane kontaktowe pozyskiwane od Państwa).
Informacje o usługach (rodzaj opodatkowania, zakupione pakiety, informacje o pracownikach itp).
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy zawartej z Państwem w celu świadczenia kub zaproponowania usług.
Poza powyższym dane zbierane są jedynie w celu przedstawienia oferty handlowej spółki Dobre Idee Sp. z o.o.
Komu możemy udostępnić dane osobowe?
Jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Państwem umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na nas mamy prawo przekazywać Państwa dane osobowe innym odbiorcom. Są to:
– nasi pracownicy i współpracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
– innym podmiotom świadczącym usługi takie jak szkolenia bhp, prawne, doradztwa podatkowego, z tym, że za każdym razem zobowiązujemy się powiadomić Was i uzyskać Waszą zgodę na fakt przekazania Waszych danych.
Czas przechowywania danych osobowych
Przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Państwem, a także maksymalnie przez sześć lat po jej zakończeniu:
– dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
– wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
– zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
– statystycznych i archiwizacyjnych,
W przypadkach kiedy wejdziemy w posiadanie danych osobowych a umowa świadczenia usług nie zostanie podpisana:
– dane takie jak telefon i imię i nazwisko osoby do kontaktu zostaną trwale usunięte po maksymalnie dwóch latach,
– pozostałe dane zostaną usunięte w przeciągu jednego tygodnia.
Prawa wynikające z RODO
Zgodnie z przepisami RODO oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne przysługuje Państwu:
– jeśli macie Państwo zastrzeżenia co do prawidłowości Państwa danych;
– jeśli uważacie Państwo, że nie powinniśmy przetwarzać Państwa danych, ale jednocześnie nie chcecie, abyśmy je usunęli;
– jeśli takie dane osobowe nie są już nam potrzebne, natomiast Państwo potrzebujecie ich w związku z dochodzeniem roszczeń.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Na bieżąco prowadzimy analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe są przez nas przetwarzane w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Dbamy o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
Współpracuje z biurem od kilku lat. Bardzo cenię, dobry kontakt z personelem, rzetelność i profesjonalizm. Właściciel P. Jarek bardzo otwarty, życzliwy i kompetentny, nigdy nie odmówił mi pomocy w sprawach z którymi się zwracałem :-)
Profesjonalne biuro rachunkowe. Z usług biura korzystam od 2018 roku i nigdy nie było najmniejszego problemu. Zawsze mogę liczyć na pomoc, czy radę. Szczególnie w okresie lockdownu i interpretacji każdej tarczy finansowej, wsparcie Pracowników biura było kluczowe. Pracownicy biura to fajni uśmiechnięci ludzie, znający się na swojej pracy, a nie mówiący urzędowym językiem roboty :)
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z biurem rachunkowym AKURATNE. Profesjonalizm, terminowość i indywidualne podejście do klienta to ich największe atuty. Zespół zawsze służy pomocą i doradza najlepsze rozwiązania dla mojego biznesu. Dzięki nim mogę skupić się na rozwoju firmy, mając pewność, że sprawy księgowe są w najlepszych rękach. Serdecznie polecam!